G.O.D.M.O.R.G.O.N

Efter en hel natts sömn så blev jag väckt vid 06:00. Theodor hade då vaknat så Jocke kom in med han och en flaska välling. Mysigaste starten på morgonen! ❤ Just nu ser Theodor dock väldigt trött ut då han INTE ville somna i går kväll. När jag var på jobbet så skickade Jocke ett sms på en pigg liten kille som ville vara uppe och mysa i sängen och titta på tv med sin pappa, hihi. I dag blir det inte öppna förskolan som planerat utan i stället ska vi åka en sväng på barnenshus och icamaxi.

I dag hann jag bara titta en liten stund på nyheterna innan Theodor kom och viftade med sin film och dvd dosan. Så nu har Theodor satt sig tillrätta i soffan och jag passar då på att blogga.

Trevlig fredag till er alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: