Hej mitt i veckan!

Alltså jag fick en mindre chock i morse när jag vaknade upp 07:30 av MIG SJÄLV efter att ha sovit hela natten! Theodor gick och la sig vid 19:00 i går kväll och vaknade inte förens vid 08:00 i morse. Så 13 timmars sammanhängde sömn blev det för Lilleman i natt ♥. När jag kom in till han så var han lite rödblommig om kinderna och kändes lite varm så var nog därför han var så trött. Då Theodor inte är helt hundra så har vi en lugn dag hemma men med tanke på det gråa och regniga vädret utanför fönstret så gör det mig ingenting att bara vara inne. Just nu sover Theodor sedan en timme tillbaka och han kommer förmodligen att sova en timme till. 
 
 
TREVLIG ONSDAG TILL ER!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: