Måndag

Hej v.ä.n.n.e.r.! Hoppas att ni alla har haft en bra helg och fått en bra start på denna måndag. I morse vaknade Theodor redan vid 05:30 och var alldeles för pigg för att somna om efter tio timmars sammanhängande sömn. Då vi hade planerat in storsjöbadet på förmiddagen så var jag rädd att han skulle bli alldeles för trött för att bada när han gjorde morgon så tidigt men jag oroade mig alldeles i onödan. 
 
Nu är vi hemma igen efter en bra förmiddag på badet. Theodor somnade redan i bilen hem och reagerade inte ens när jag lyfte in han till sängen där han fortfarande sover. I dag kommer Jocke hem sent från jobbet så när Theodor har vaknat ska vi gå hem till mamma och pappa där vi har bjudit in oss på middag. 
 
 
En TRÖTT kille i bilen hem i dag ♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: