Ny årstid innebär nya ytterkläder

 
I dag har jag surfat runt lite på nätet efter just regnkläder till Theodor och jag föll handlöst för denna dress nedan från Didrikson. Älskar färgen! Jag har funderat lite på vad man egentligen ska satsa på att köpa för ytterkläder nu till våren och sommaren. Regnkläder, galonkläder, overall eller dress? Men efter att ha hört mig för lite så känns det bäst att satsa på vanliga regnkläder och ett par galonbyxor att dra över när det är blött ute. Tänkte först om jag skulle köpa en ny regnoverall men det känns mer användbart att köpa en dress i stället för en overall. I morgon blir det ett besök in till stan för att se vad som finns till Lilleman och även prova ut ett par lätta och bra gummistövlar. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: