I bland har man mindre bra dagar...

Gokväll Allihopa! I morse vaknade jag med huvudvärk och den har suttit i mer eller mindre hela dagen. Theodor har inte heller haft en av sina bättre dagar då en tjock tand i underkäken är på väg upp. En mamma med huvudvärk och en son med tandsprickning är ingen bra kombo. Men efter en sovstund för Lilleman och en vila för mig så blev eftermiddagen bättre för oss båda.

Trots en halvjobbig dag så tog jag mig i väg till gymmet under kvällen tillsammans med Jenny. Vi körde ett riktigt bra styrkepass och jag känner redan nu att jag kommer vakna med träningsvärk i både mage och armar i morgon. Nu ska jag dricka upp min smoothie innan det är dags att hoppa i säng.

K.R.A.M



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: