Våran Lördag

Hej v.ä.n.n.e.r.! Här har dagen gått i ett sedan vi klev upp vid åtta i morse. Jocke är borta på jobb i helgen så jag och Theodor har varit själva sedan i går. I morse ringde Jockes mamma och fråga om jag och Theodor ville ta en runda på stan och det ville vi ju såklart göra! Blev en heldag med på stan med shopping, lunch och fika. När vi kom hem var det bara att byta om och åka till Jockes kusin på hans studentskiva. Så kvällen har bjudit på god mat, tårta och en massa lek för Lilleman. Kom hem runt tio så Theodor somnade redan i bilen hem. Nu ska jag också ta och sova så jag orkar hänga med i Theodors tempo även i morgon. Godnatt till er allihopa!
 
Finaste lilla killen i dag 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: