Tack för i dag, slut för i dag!

Gokväll v.ä.n.n.e.r.! Då var jag hemma igen efter veckohandling och träning. I dag körde jag verkligen slut på mina armar! Efter träningen skulle jag sätta om håret i omklädningsrummet men det gick nästan inte då jag var så skakig i armarna. Det ska kännas att man har tränat! Jag ä.l.s.k.a.r när musklerna ömmar och svetten rinner efter ett träningspass! I dag värme jag upp med 15 minuter på crosstrainer och 1 kilometers rodd på 5 minuter. Därefter körde jag styrka med fokus på bröst, axlar och biceps. Avslutade passet med några övningar för magen. Efter en svaldusch har jag nu landat i soffan med lite kvällsfika och här blir jag kvar tills det är dags att sova. Trevlig kväll till er alla!
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Amanda

Så duktigt av dig att komma iväg, själv har jag noll självdisciplin, hihi!

Tack så jättemycket för dina supertips!!:-) kram!

2013-08-13 @ 08:15:17
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: