Godmorgon underbara fredag

I dag skiner solen på oss...
I natt vaknade Theodor vid två tiden och i stället för att kliva upp och ge mat så testade jag att lyfta över han till mig. Där somnade han om och sov ända fram till 05:40, duktig liten kille! Då klev vi upp och han fick mat sen somnade vi om tillsamman till halv åtta ♥ Att få mysa med Theodor på morgonen är det bästa som finns! Bara för att Theodor sov bra så gjorde inte jag det..antingen är det jag som är ovanligt känslig mot rörelse och ljud eller så är det Theodor som rör sig ovanligt mycket?! Tror jag somnade vid tolv tiden och vaknade vid två sen känns det som jag mest legat och stirrat i taket och försökt somna om. Haft jätte svårt att somna och somna om den senaste veckan, varför vet jag inte. Men i morse kunde jag i alla fall somna om och det var så skööönt!
Nu ligger Lilleman i soffan och sover en stund igen så jag passade på att dricka kaffe och äta lite frukost i lugn och ro. Nu ska jag ta och torka av golven och baka jordnötskladdkaka till Gofikat i dag.

Ha en underbar Fredag!



Kärleken till DIG går det inte att sätta ord på  ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: