Hej trötta onsdag

I går gick jag och la mig vid halv tio i hopp om att vara pigg i dag men så blev det inte...

Theodor har bökat runt i sängen som vanligt så har varit upp och lagt han åt rätt håll och petat i nappen ett X antal gånger i natt. Klockan två vaknade han för mat och det tog Jocke hand om så då somnade jag till en stund men vaknade när dom kom in i sovrummet i gen. Vid fyra lyfte jag över Theodor till våran säng och där sov han till 05:40 sen tyckte han att det var dags att göra morgon. När han inser att att han äntligen lyckats få mig att kliva upp så blir han så glad och tjuter av glädje medans jag själv är mer död än levande. Morgonen har gått trögt då jag varit trött och han lite gnissig men nu jag äntligen fått på mig kläder (igen) och fått i mig en kopp kaffe. Så fort liten har vaknat ska vi bege oss mot öppnaförskolan för en dag med våra mammor och bebisar. Tanken är att vi ska ta kort där i dag men efter att jag hade bytt om så spydde min lilla Älskling ner både mig och sig själv så nu känner jag att vi tar den där fotograferingen nästa vecka i stället. Ute skiner solen och jag känner att bara jag kommit ut i det härliga vårvädret så kommer jag känna mig lite mer positiv till denna onsdag.
Ha en underbar dag allihopa!

Postat av: Lina

kommer inte riktigt ihåg men har du photoshop så är de inte så svårt :) men ja har inte det längre :/

2012-04-26 @ 19:35:23
URL: http://linaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: