Lördag

I morse hade jag gett vad som helst för att få sova lite längre...trött, huvudvärk och ont i halsen..

Theodor sov bra i våran säng ända fram till 05:40 sen ville han upp och ha mat men somnade om nästan direkt och sov fram till sju tiden hos Jocke. Vid åtta skulle Jocke i väg och jobba hemma hos min bror så då klev jag upp och tog över Lilleman ♥ vid nio somnade vi i soffan tillsammans och sov fram till klockan tio, gör så mycket att få den där sovtimmen på morgonen. Dagen har vi spenderat på hemmaplan, fixat här hemma, busat och myst. Vädret har varit väldigt knepigt sol, regn, snö och hagel och löst av varandra under hela dagen.
Under eftermiddagen har Jockes kompisar varit här så har precis ätit grillat och druckit Kaffe, Mums! Nu tror jag att jag lämnar killarna i soffan och går och lägger mig och kollar lite webb tv och äter lite godis i sovrummet.
Tror att jag håller på att bli förkyld, snorig och ont i halsen?! Vill INTE bli sjuk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: