Torsdag

Trots en seg och dålig start i går så blev tillslut dagen bra. Lunch, kaffe, massa prat och en långpromenad i solen med några mammor och bebisar gjorde min dag i går ♥
I morse klev Jocke upp med Theodor och jag fick en underbar sovmorgon till klockan nio. Vid elva mötte jag och Theodor upp våra vänner Anna och William för en långpromenad, 7 km blev det i dag! När vi kom hem åt vi lunch och sen åkte jag och lämnade Theodor hos sin Momma och Moffa medans jag var och handla. Han är snäll att ha med sig men det är så bökigt att släpa med han i bilbarnstolen när jag ska handla mycket och är själv. När vi kom hem i gen så blev det bus, bad och sängen, lilla killen somnade i min famn vid halv åtta i dag ♥
Under kvällen så har jag städat lite här hemma för i morgon får vi besök av massa mammor och bebisar.
Nu har klockan sprungit i väg och det är dags att gå och sova.
♥ Godnatt Allihopa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: