Vart tog denna vecka vägen?

Den har veckan har vi haft mycket att göra så dagarna har bara försvunnit och i dag är det redan fredag, underbara Fredag!

I går var vi på lunch/lek dejt hemma hos Johanna och Thea med alla mammor och bebisar ♥ Gjorde paj till lunch och Johanna bjöd på världens godaste citronglass tårta till efterrätt. Vi gick dit vid elva och var inte hemma förens vid fyra tiden. På kvällen tog jag och Theodor ett bubbelbad tillsammans och när Jocke kom hem gjorde även han oss sällskap. Theodor tycker det är så mysigt att ligga på min mage och suga på handen när bubblorna är i gång. I förrgår när vi också bubblade så somnade han till i nästan fem minuter då han blev så avslappnad. Gokillen ♥
Den här veckan har jag sovit väldigt dåligt, haft svårt att somna och har vaknat så fort Theodor rört sig i sin säng. Så i natt och i morse hade Jocke Theodor så att jag skulle få sova en hel natt. Gick och la mig nio i går kväll med öronproppar och vaknade vi åtta i morse, 11 timmars sömn check! Så just nu med denna natt och en kopp kaffe i kroppen känner jag mig piggare än någonsin! Klockan elva ska vi möta upp några mammorna och bebisarna i stan för lite shopping och lunch. Nu hör jag Lillen grymta i soffan så nu är det dags att avsluta och kicka i gång denna fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: