12 Timmar kvar till en 2012 Bebis!

Det blev ingen bebis som ville titta ut i natt heller och det är vi glada för! Nu är det bara 12 timmar kvar till ett nytt år så nu hoppas jag att han kommer på rätt sida av 12 slaget så han blir en 2012 bebis.
Just nu är Jocke ute på skotertur tillsammans med sina vänner som vi även ska fira in det nya året med. Då jag varken får på mig min skoterdress eller tycker att en skotertur är en bra ide så stannade jag hemma. På eftermiddagen kommer Jocke och hämtar mig för då blir det lite utomhuslekar och bastu hemma hos min bror och Jenny (dock ingen bastu för mig och magen). Senare under kvällen blir det nyårsmiddag, lekar, raketer och pommac med hela gänget. Blir ett nyktert och lungt nyår för mig och älsklingen i år!

Postat av: Pernilla S

Håller tummarna för att det blir en 2012 bebis :) Hoppas att allt är bra med er och att ni får en fin avslutning på året. Kram Pernilla

2011-12-31 @ 11:48:40
Postat av: Fanny

Tack så mycket! Hoppas du också får ett Gott Nytt År! :) Kram

2011-12-31 @ 12:46:49
URL: http://fannythuresson.blogg.se/
Postat av: Hanna.nilsson(Eriksson)

Tycker att alla är så fin med gravid mage själv kände jag mig som en ko;) hoppas på att det blir 2012 bäbis trots att jag vet hur jobbigt det är att gå och vänta! Lycka till när det är dags och hoppas att ni får en bra barnmorska!!

2011-12-31 @ 12:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: