BF+3

Våran Lilla Kille verkar trivas väldigt bra där han är så nu hoppas jag att han stannar till den 1 Januari så han blir ett 2012 barn. Jag börjar känna mig väldigt less på att vara gravid, hade det inte varit för årsskiftet hade jag gjort allt för att få han att komma ut! Har gått hemma och väntat i tre veckor nu och börjar känna mig väldigt rastlös då jag inte kan göra allt för mycket och inte har något sällskap. Vill inte åka i väg längre sträckor själv med bilen och kan inte gå några längre promenader då sammandragningarna kommer och går. I morgon skulle i alla fall mamma sluta tidigare från jobbet och göra mig sällskap på stan för att kika lite på mellandags rean. Har kikat på ett par långa vita Helly Hansen skinn stövlar på scorett som jag är lite sugen på. Dom har kostat 1700:- och nu kostar dom 1300:- skulle passa riktigt bra till min nya jacka då den har vita detaljer och min nya mössa är vit.


Postat av: Jennie Blomberg

Vilken fin mage du har!!!! Lycka till nu, Kram Jennie

2011-12-29 @ 23:15:31
Postat av: Fanny

Tack så mycket Jennie! :) Kram

2011-12-30 @ 17:13:00
URL: http://fannythuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: