Julmys och julklappsbyte

I år kommer Jocke att fira jul i storhallen med sin familj och jag kommer att stanna hemma och fira jul med min familj. Jocke åker i eftermiddag och kommer hem på juldagen, dagen innan Lilleman är beräknad. Om det skulle hända något under dessa två dagar som han är borta så är det trots allt bara sju mil vilket endast tar en timme att köra och jag har svårt att tro att Lilleman hinner komma ut på den korta stunden. Det som kan hända är att vi får mötas inne på BB i fall att det blir bråttom när det väl startar.
Då vi kommer att fira jul på varsitt håll och Jocke är i huset och lägger golv i dag så valde vi att ha julmys och julklapps byte i går kväll. Så i går tände vi upp brasan och dukade upp med skinkstutar, julgodis och julmust och bytte julklappar med varandra. Av Jocke fick jag en vit j.lindeberg mössa och en vit teddy mys kofta från fjällräven. Av mig fick jocke Björn Borg kalsonger och en svart J.lindeberg dunjacka som han hade önskat sig sen i höstas. Älskar att ge bort presenter när någon blir så glad som Jocke blev i går. Hade även köpt en röd J.linderberg jacka till mig själv i julklapp som jag plockade fram i går. Kan dock varken använda min nya tröja eller jacka förens Lilleman har kommit ut och bollen är borta.
I eftermiddag åker alltså älsklingen till storhallen så jag och Lilleman måste sova två nätter helt ensamma!

Postat av: Anna | molnochglitter

God jul på er! Se nu till att vila och mysa!!

Snart kommer den bästa julklapp ni kan få :)

2011-12-23 @ 19:59:23
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det ska vi göra!

God jul på er med! :)

2011-12-24 @ 11:36:42
URL: http://fannythuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: