Tapeter till Lilleman

I dag var jag och Jockes Lillasyster och kikade på tapeter till Lillemans sovrum.
Jag och Jocke har bestämt oss för att vi ska ha vitmålade väggar och en fondtapet med stora stjärnor på i Lillemans sovrum. Det vi inte vet är om vi ska ha ljusblåa stjärnor på en vit bakgrund eller vita stjärnor på en marinblå bakgrund (ingen bild). Jag tycker den ljusblåa men Jocke tycker den marinblåa, jag tycker vita möbler och Jocke tycker ek möbler. Vet inte vart vi ska mötas då jag alltid sett mitt framtida barnrum med ljus blåa/rosa stjärnor på tapeten, vita möbler och ljusblå/rosa inredning. Nu när jag äntligen får inreda ett barnrum så måste jag kanske tänka om helt och hållet för att vi båda ska bli nöjda med Lillens sovrum.
Hur det än blir så kommer säkert slutresultatet att bli bra.

Postat av: Linab

Åhh vad fint precis min stil!!! Älskar dom

Tapeterna :) <3

2011-12-22 @ 14:36:16
Postat av: Hanna.N

Jag ska fixa i ordning Niclas barns sovrum i födelsedags present och dom hade sett denna tapet som dom ville ha, vart hittade ni denna och minns du ungefär vad den kosta?

2012-05-31 @ 19:38:33
Postat av: Fanny

Vi köpte den på xl bygg fresk. kostade runt 350-400 kr/rullen. :-) Finns i flera färger.

2012-05-31 @ 22:02:11
URL: http://fannythuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: