Godmorgon Fredag

I morse vaknade Theodor vid halv åtta och Jocke gick då upp med han då han ändå skulle i väg och klippa sig vid nio. När killarna gick upp och hade vällingmys i soffan så somnade jag om en timme till ♥ I helgen är det Jockes tur att få sovmorgon då jag har fått fyra i rad. Är så skönt nu när Jocke har "lång ledigt" så att vi kan hjälpas åt med Theodor och att vi alla TRE får mer tid tillsammans!  
 
Just nu är Jocke i stan men direkt när han kommer hem så åker jag in till stan tillsammans med Jenny. Theodor får stanna hemma med Jocke då jag kan tänka mig att det är lite folk på stan i dag plus att Theodor är lite förkyld. Ska bli jätte skönt att få gå runt och kika lite i lugn och ro och slippa trängas med vagnen. Nu ska jag ta och laga lite lunch till LillaT sen borde Jocke vara hemma. Ha en bra fredag allihopa!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: