Babysim

Att bada i en riktig bassäng tillsammans med massa bebisar tyckte Theodor var roligt! I dag tränade vi på lite olika grepp och lät bebisarna vänja sig med vattnet. Tiden bara sprang iväg så helt plötsligt hade våran halvtimme passerat och det var dags att kliva upp. Direkt när kläderna var på så somnade Lilleman och sov i nästan tre timmar. Längtar redan till nästa veckas babysim! Theodor var nog den största men yngsta bebisen. Känns så tråkigt att jag inte hamnade i den föräldragruppen som jag skulle varit i. Theodor känns mer jämngammal med bebisarna i den gruppen och mammorna verkar ha så bra sammanhållning. Får se hur det blir i min grupp som startar den 8 mars.

På eftermiddagen kom Matilda och hälsade på hos oss. Så kvällen har bjudit på tacomiddag och mys med Theodor. Nu ska jag kolla klart på Big Brother och sen blir det sängen.

Godnatt allihopa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: