Då var jag tillbaka

Efter en veckas uppehåll så är jag åter tillbaka på bloggen. Har varit fullt upp med flytten och Theodor så har ej haft någon tid över till bloggen. Har heller inget internet i huset än, blir förhoppningsvis inkopplat under morgondagen. Efter en veckas jobb med flytten börjar vi äntligen att komma i ordning inne i huset. Det tar sin lilla tid att få allt på plats när man har en liten att tänka på också. Så fort vi kommit helt i ordning så kommer det upp bilder på huset.

I dag har jag varit med Theodor på 2 månaders kontroll på bvc. Han är nu 60 centimeter lång och väger 6930 gram, STORA killen! Det är inte konstigt att man är trött i ryggen och armarna på kvällen efter att ha gått runt och burit på nästan sju kilo hela dagen!
Nu ska räkningarna betalas och sen blir det en tur till affären för att handla middag.
I morgon blir det spännande för då startar Theodors Babysim, som jag längtat!

Postat av: Anna

Har saknat er!

Men vilka armmuskler vi kommer att få :)

Kram!

2012-02-28 @ 13:20:16
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: