Godmorgon onsdag

I två månader har Theodor somnat mellan elva och ett på natten men nu har han äntligen börjat somna klockan nio. Så i går kväll gick även jag och la mig klockan nio och det är jag glad för i dag då Theodor gjorde dag klockan fem i morse. Hur lär man en bebis att det inte är dags att kliva upp klockan fem på morgonen? När jag kliver upp klockan fem är jag trött hela dagen speciellt om vi är på hemmaplan. Önskar att Theodor kunde sova till klockan sju i alla fall. Han är i alla fall en glad kille på morgonen som gärna ligger i gymmet och pratar eller gosar i soffan så kunde inte haft bättre sällskap på morgonen.

Nu ska vi snart klä på oss och packa det sista i badväskan. Klockan tio åker vi hemifrån då vi ska hinna tanka och köpa en kaffebryggare innan babysimmet börjar. I kväll kommer Matilda och hälsar på så då blir det middag, bebismys och mästerkocken.

Ha en bra onsdag allihopa för det ska jag ha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: