Måndag och ny vecka

GODMORGON!

I dag står temperaturen äntligen på -6 grader så i dag blir det en långpromenad med barnvagnen!
I går kväll hade Theodor svårt att somna så när klockan stod på 01:06 och han fortfarande inte hade somnat kände jag att det kommer att bli en lång natt. Men där hade jag fel för strax efter så somnade han äntligen och sov ända fram till halv sju i morse. Var längesen han sov så många sammanhängande timmar. Dock räcker inte dom timmarna för mig så på eftermiddagen ska jag försöka sova en stund när han sover så jag orkar med kommande natt. I dag har vi inga speciella planer förutom att få lite friskluft så nu ska jag byta om och ta mig ut med barnvagnen, UNDERBART!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: