Min måndag

I natt har Theodor sovit gott med mig och Jocke i storsgängen, hans egna säng duger tydligen inte längre.
Han vaknade vid halv nio i morse så då klev vi upp och startade den nya veckan. Vid nio hörde Linnea av sig och frågade om jag ville komma på fotvård vid elva och det ville jag självklart göra. Så under förmiddagen blev det lite morgonbestyr, tvätt och kaffe. Vid elva åkte vi ner till Birgitta för fotvård. Jag fick fötterna ompysslade över en kopp kaffe medans Theodor sov vid min sida, måndagslyx!
Efter fotvården blev det lunch tillsammans med Linnea och Jockes mamma.

Lilla isbjörnen sov vid min sida!

Postat av: Anna | molnochglitter

Kanon, tack! Det ska jag ta och testa!

2012-01-31 @ 12:07:50
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: