Måndag och en ny vecka

I dag har det varit en trött mamma här hemma!
Under natten har Theodor vaknat och varit hungrig ungefär varannan timme och detta har hållit i sig under hela dagen. När han varit vaken har han varit väldigt mammig och gnällig, är svårt att göra något med en bebis i famnen hela dagen. När klockan var halv ett hade jag äntligen fått på mig mina kläder och fått i mig lite frukost.
Då dagen bara försvann och vädret inte har varit det roligaste så blev det ingen promenad med barnvagnen i dag. I natt hoppas jag att Theodor är trött och sover lite längre perioder så att jag får lite mer sömn!
I morgon ska vi vara pigga för då blir det besök och barnvagnspromenad med moster Matilda.
Dagens Theodor!

Postat av: Matilda

Men sööötnöten då!!!!

2012-01-16 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: