Förkylning och Bvc besök

Efter alldeles för få timmars sömn så blev det ingen uppdatering här inne i går, tröttheten var alldeles för stor!

Theodor har fått tillbaka sin nästäppa igen vilket gör att både jag och han sover väldigt oroligt. Han sover dåligt för att andningen är jobbig och jag för rädslan att han ska sluta andas, ligger på helspänn och vaknar så fort han låter lite konstigt eller inte låter alls. När Theodor inte mår bra mår inte jag heller bra, tycker synd om min Lilla Kille!
I går från morgonen var vi i alla fall på Theodors första Bvc besök. Han är nu 53 cm lång och väger 4460 gram, stor killen våran. Även jag passade på att väga mig och jag hade redan gått ner mina tolv gravid kilon plus ett extra. Nu ska jag bara gå ner mina tre sambo kilon som jag la på mig innan jag blev gravid. Måste även börja köra lite styrkeövningar här hemma så att kroppen drar ihop sig lite till. Till min längd så tycker jag att det är rätt lagomt att väga runt 50 kilo. Verkar göra susen med barnvagnspromenader så blir till att fortsätta med dom.
I natt somnade Theodor klockan tre i min famn och där fick han sova kvar ända fram tills hans vaknade vid åtta i morse. Efter lite mat och blöjbyte så somnade han om och sov ända fram till klockan tio och detta uppskattades av både mig och Jocke som var trötta efter natten. Under förmiddagen åt vi alla tre frukost och tog det bara lugnt här hemma. Mitt på dagen åkte Jocke till huset och jag och Theodor tog en promenad med barnvagnen i det härliga vintervädret. Nu på eftermiddagen har Theodor bara sovit så jag har duschat, ätit lunch och druckit kaffe i lugn och ro.
Nu börjar Lill Killen på att vakna så nu är det dags att avsluta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: