Helgen som varit

I helgen har vi haft fullt upp så har tyvär inte haft tid till bloggen men här kommer en uppdatering om helgen som varit...


I fredags blev vi bjudna på middag hemma hos Mattias och Jenny. Där bjöds det på smördegs inbakad fläskfilé, pommes och sås. Efter vi hade ätit kom även Robin och Nisse och gjorde oss sällskap. Under kvällen blev det godis och vin ( dock inget vin för mig ) framför en skräckfilm. Theodor var snäll under hela kvällen och sov i Mattias och Robins famn. Vid klockan tolv tackade vi för oss och åkte hem för att sova.
I går var Jenny och hälsade på oss så då blev det en barnvagnspromenad, lunch, fika och bebismys. På eftermiddagen kom Matilda och Rasmus och bjöd hela familjen på jätte god middag! Lax, bakadpotatis och fruktsallad. På kvällen premiär badade jag och Jocke Theodor, han såg ut att njuta i sitt lilla badkar.









I dag har Jocke varit i huset hela dagen och jag och Theodor har bara varit hemma och tagit det lugnt. Snart kommer Jocke hem och då blir det kvällsmys med båda mina pojkar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: