Hej Tisdag

I dag är det kallt ute så Theodor sover lunch i sin vagn inomhus i dag. Om jag lägger Theodor i sin säng tar det jätte lång tid innan han kommer till ro och somnar. När jag lägger han i vagnen eller gungar han i bilbarnstolen så somnar han nästan direkt och han sover även bättre i vagnen och bilbarnstolen. Theodor verkar inte tycka att sin säng är lika mysig som jag tycker att den ser ut att vara.

I går kväll hade Theodor svårt att komma till ro och somna...kanske saknade han sin pappa?
Han var vaken från klockan fem på eftermiddagen ända till klockan tolv på natten. Under natten vaknade han och ville ha mat vid klockan tre, klockan sex och halv tio. Jag hoppas att Theodor snart börjar sova lite mer än tre sammanhängande timmar under natten och att han somnar om direkt efter att han ätit. När vi flyttar till huset så kommer vi att ha en vanlig säng inne på Theodors sovrum så om jag eller Jocke är trött en kväll så kan en av oss sova i hans rum så vi får en hel natts sömn. Även fast jag har möjlighet att vila under dagarna så tror jag att man någon gång  behöver få sina "natt timmar" för att orka med.

Dagens Theodor ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: