våran onsdag och torsdag

I går var Matilda och Jenny här och hälsade på oss. Vi lagade lunch tillsammans, kycklingwraps med vitlöksdressing. På eftermiddagen följde Jenny med mig och Theodor på Bvc. Theodor är nu 54 centimeter lång och väger 4800 gram. När vi kom hem gjorde vi egna kaffe latte med kanel och kardemumma.

I dag började vi dagen som vanligt med mat och morgongos i sängen. Efter dom vanliga morgonbestyren med Theodor så fick han sitta i sin baby sitter undertiden som jag tog en dusch och gjorde mig i ordning inför dagen. När jag äntligen skulle äta frukost så gjorde Theodor en fontänspya, stackarn fick spya i hela ansiktet och drog även in det i näsan. Så innan jag hann dricka mitt kaffe var det bara att byta kläder på både mig och han då vi båda luktade surmjölk. På eftermiddagen hämtade vi upp faster Linneá och åkte till sjukhuset för att kolla Theodors hörsel, han hörde utmärkt på båda sina öron. På vägen hem åkte vi förbi barnenshus och köpte ett babygym med mumintrollet.
Nu har Theodor precis badat och ätit så nu sover han gott i min famn i soffan, gokillen! ♥
I kväll blir det kvällsfika framför Biggest Loser.

Postat av: Anna | molnochglitter

Tack för tipset! Ska nog köpa en sån flaska bara för att testa!! Nåt måste ju funka snart känns det som!!

2012-01-27 @ 17:58:59
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: Anna | molnochglitter

Hittade dem på ICA men tittade inte storleken utan tog en 1a och det kändes dumt! Så jag ska tillbaka idag och se om jag kan byta!

Ger du några magdroppar till Theodor?

Kram!

2012-01-29 @ 11:11:31
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken sötnos =)

2012-01-29 @ 11:21:19
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: