Helgen som varit

Oj vad helgen har sprungit förbi! Dom senaste dagarna har jag och Theodor haft fullt upp så bloggen har fått vila under helgen. Theodor har haft bra kvällar under hela helgen vilket gjort att vi orkat med dagarna mycket bättre.
I lördags var jag, Theodor och Kajsa på Lillänge och kikade lite i affärerna. Jag köpte två tröjor och ett par örhängen, är så skönt att kunna köpa kläder i min vanliga storlek igen! Efter lite shopping tog vi en lunch och kaffe på Mc Donalds. Har inte varit på jobbet sen den 23 december så var kul att träffa några av arbetskamraterna igen. På efermiddagen hämtade vi upp Jenny på hennes jobb så åkte vi och handlade middag på Ica Maxi. Vid sju tiden kom Jocke och Mattias hem från huset och då blev det fonduemiddag hemma hos oss. Under kvällen blev det film och mys i soffan. När Jenny och Mattias hade åkt hem skulle jag och Jocke kika klart på en film men det slutade med att vi alla tre somnade i soffan ♥
I går startade jag och Theodor dagen med en sovmorgon i soffan ända till klockan elva. Efter lite ombyte och mat så tog vi en barnvagnspromenad med Jenny. På hemvägen gick vi förbi Ica och köpte med oss lite gott fika hem till Matte och Jenny. På eftermiddagen blev vi bjudna på söndagsmiddag hemma hos Jockes föräldrar. Där bjöds det på thaimat och glass med hjortron. På kvällen blev det soffmys framför wallander.
Har varit en riktigt bra helg alla sätt och vis!
Är så glad för alla fina människor som Theodor har i sin omgivning ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: