Godmorgon nya vecka

Här hemma har vi en förkyld liten kille så natten har varit rätt jobbig. Theodor brukar ALDRIG grina men i natt grinade han från klockan ett till klockan två och var helt otröstlig, ville varken ha napp eller välling. Efter en timmes grinande så tog han helt plötsligt flaskan och somnade om till klockan sju och sen till klockan nio. Jag hoppas att förkylningen går över snart för det bara rinner ur näsan på han och ögonen är alldeles röda och blanka. Trots förkylningen så är han pigg och glad och sitter just nu och leker och jag är inne på min andra kopp med kaffe. Efter Lillemans förmiddagslur så tror jag att vi åker ut till Singsjön och hälsar på momma och moffa en sväng. Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: