Godmorgon nya vecka

I dag vaknade Lilleman vid halv åtta men vi låg och drog oss fram till klockan åtta sen tyckte han att det var dags att kliva upp, jag hade gärna legat kvar och myst några timmar till. Under morgonen har vi ätit frukost, lekt och plockat ihop lite här hemma. Just nu sitter Theodor och suger på ett smörgåsrån och jag dricker kaffe men om en liten stund ska jag packa ner den Lilla i vagnen så ska vi gå och äta lunch med faster. På eftermiddagen ska jag ta mig ut på en power walk då jag legat på latsidan några dagar. Förhoppningsvis blir det lite golfträning i eftermiddag, ska bara höra så att Jocke är hemma och kan vara med våran Lilla Kille.
 
 
Min Lilla Galning på förra veckans lunchträff:
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: