Uppdatering från dom tre senaste dagarna

Som jag skrev i tidigare inlägg så somnade Theodor redan klockan fem i torsdags men det påverkade inte hans nattsömn överhuvudtaget. Han sov precis dom timmarna han brukar göra så han var helt enkelt bara VÄLDIGT trött, Lilla killen

I fredags förmiddag var jag och Theodor bara på hemmaplan och tog det lugnt då han var så trött dagen innan.
När vi var hemma så var Jocke i fjällen och körde skoter med några kompisar så på kvällen när han kom hem blev det riktigt fredagsmys här hemma med god middag och gotta framför tv:n.


I lördags förmiddag städade vi upp det värsta skräpet som tinat fram från renoveringen ute på gården, ser lite bättre ut nu men får ta det sista när det har tinat lite mer. På eftermiddagen kom Jockes föräldrar och storebror och hälsade på och på kvällen grillade vi här hemma tillsammans med några av Jockes kompisar, riktigt trevlig kväll!
I går hade vi en riktig mysförmiddag här hemma då det blev sent kvällen innan. Vid lunch åkte Jocke och kollade på fotboll och jag och Theodor tog en långpromenad med Jenny. Det blev jätte mycket mat över från dagen innan så vi körde grillmiddag med Jockes kompisar i går igen.
Har varit en riktigt bra helg med min Lilla Familj
I går övergick vi till sommaritd och det passar oss perfekt! I går somnade Lillen vid åtta, vaknade för mat vid ett och ville upp halv sju, jag hoppas verkligen att dessa nya tider håller i sig ett tag framöver! Liten verkade trött i dag också så vi har hållit oss på hemmaplan. Har varit en riktigt bra dag här hemma och vi avslutade den på bästa sätt genom att premiär bada i nya bubbelbadkaret. Theodor såg verkligen ut att njuta i badkaret.

Älskar våran Lilla Kille över allt annat ♥






Postat av: Pernilla S

Har lika träningsjacka, superbra är den!

2012-03-27 @ 10:43:34
URL: http://pernillaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: