GODMORGON Onsdag

Trots lite sömn i går natt så blev dagen mycket bra! Theodor somnade om vid sju tiden och sov i två timmar så då passade jag också på att krypa ner och göra han sällskap och sen tog Jocke han en timme innan han åkte på skolan. Efter några timmars sömn gjorde vi oss i ordning för en promenad, underbart väder ute så tog samma runda som dagen innan. På eftermiddagen var Theodor på lite extra glatt humör och det uppskattades verkligen från min sida då jag själv var rätt så trött. Theodor somnade vi åtta i går och jag gjorde han sällskap redan klockan nio, skönt att komma i säng i tid för en gång skull!
I natt tog Jocke han vid ett och jag klev upp med han vid fem men efter lite mat och blöjbyte så somnade han om till halv åtta så då gjorde jag också det. Under morgonen har vi plockat i hop här hemma, bytt om och ätit lite frukost så nu ska bara badväskan packas sen är vi redo för Babysim! I dag följer Jenny med oss för att ta kort och filma Theodor när han och jag badar.
Theodor på förra veckans Babysim:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: