GODMORGON underbara dag?

Ne i dag är det ingen underbar morgon då jag kanske fått sova totalt två timmar i natt. ♥ Theodor har varit vaken mer eller mindre hela natten så vid halv sex gav jag upp och klev upp med han. I dag har Jocke skola precis hela dagen och är inte hemma förens i eftermiddag så jag hoppas Lilleman sover bra på dagen i alla fall. Kommer bli en lång dag då vi inte har något planerat på hela dagen, får ta en riktig lång promenad för att hålla tröttheten borta. I morgon är det i alla fall babysim och på torsdag startar bebismassagen, två dagar att se fram emot!
Just nu ligger Theodor i gymmet och sprattlar och pratar för fullt och ser inte ut att vara ett dugg trött så jag tar nog och gör mig en stor kopp Kaffe för att komma i gång denna morgon.
Ha en bra dag allihopa!

Postat av: Anonym

God morgon! Det är ju så skönt att ha nåt att göra på dagarna. Speciellt om de är lite gnällig. Hoppas på en bra dag. Kram!

2012-03-06 @ 07:05:45
Postat av: Fanny

Dagarna blir inte så långa heller när man har något planerat.:)

Tack, det ska jag ha!

2012-03-06 @ 10:25:52
URL: http://fannythuresson.blogg.se/
Postat av: Anna | molnochglitter

Tack för tipset, nu ska jag bara bearbeta Roger också =) Ses om en stund!

2012-03-07 @ 06:57:24
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: