GODMORGON

GODMORGON allihopa!
I går var Jocke hemma med mig och Theodor så i går startade jag dagen med sovmorgon fram till nio och när jag klev upp hade mina favorit killar dukat fram frukost och kokat Kaffe ♥ Bättre start kan man inte få!
Under dagen blev det bakning här hemma, Tigermuffins och chocklad cup cakes! Älskar att baka men är inte så förtjust i fikabröd så det är tur att jag har en pojkvän som gärna fikar sen är det alltid bra att ha lite fikabröd i frysen om det kommer besök.
I dag startade vid dagen en lite bättre tid än vanligt nämligen klockan 06:40 men som vanligt har han vaknat för mat två gånger under natten. Men jag ska inte klaga då Theodor är världens gokille om dagarna och faktiskt somnar redan klockan åtta VARJE kväll.
I dag är det dagen vi båda längtar till varje vecka nämligen Onsdag = Babysim! I dag ska Theodor få göra sitt livs första dyk, får se vad han tycker om det. Sen i eftermiddag ska vi få finbesök av Lina ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: