Hej nya vecka!

I dag startade vi den nya veckan redan klockan fem men som vanligt så fick Theodor komma över till våran säng och där fick han ligga fram till halv sju. Bara jag har kommit upp och har mitt kaffe i muggen så går det bra men på efermiddagen så brukar tröttheten komma smygande.
I dag tog vi en ordentlig promenad på en och en halv timme, riktigt skönt med friskluft och sol! När vi kom hem blev det lunch och sen slocknade vi båda två inne i sovrummet. I dag när vi somnade var Theodor på riktigt myshumör och gosade in sig mot mitt ansikte och där somnade han nästan på en gång och sov över en timme. Mycket uppskattat fån min sida i dag! ♥
I går installerade Jocke min fotoskrivare så i går kväll satt jag med Theodors bok "Första boken om mig". Älskar att sitta och klippa och klistra i minnesalbum. Ska köpa ett vanligt album och framkalla alla kort som jag har tagit på Theodor dom här första två månaderna. Älskar mina egna album och böcker som mamma gjorde om mig när jag var Bebis så vill göra samma sak för Theodor både för hans skull och för mig egen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: