Måndag och ny vecka

I helgen har jag haft mycket att göra och då har bloggen kommit åt sidan men här kommer en uppdatering från helgen.

I lördags var vi alla tre tillsammans från morgon till kväll, har nog aldrig hänt förut. På förmiddagen skruvade Jocke ihop lite möbler och jag grejade på med lite andra saker här hemma. På eftermiddagen var vi och kollade när Anton hade hockeymatch. Hade med mig hörselkåpor till Theodor för tänkte att han kanske skulle bli rädd av det höga ljudet men han satt bara och kika och efter en stund somnade han, Lilla Gubben ♥
När vi kom hem blev det pizza och mys framför melodifestivalen.
I söndags klev Jocke upp med Theodor och jag fick sovmorgon fram till klockan nio, UNDERBART! Vid elva åkte jag till badet och simmade en timme och Lillen var hemma med pappan ♥ Att simma är något som jag verkligen saknat så var riktigt skönt att vara tillbaka i bassängen igen. Ska försöka ta mig i väg till badhuset och simma en gång i veckan till att börja med sen när Theodor blivit lite större kan jag försöka ta mig i väg lite mer.
På eftermiddagen kom Jockes mamma och hämtade Theodor då hon och Jan-Erik saknade han efter en veckas "uppehåll". Senare på eftermiddagen åkte även jag och Jocke hem till dom för där bjöds det på middag från Lilla Siam. När vi kom hem kollade vi på big brother och sen blev det natti natti och helgen var över.
I natt vakande Theodor bara en gång och ville som vanligt kliva upp redan klockan fem men fick ligga kvar i våran säng fram till klockan sex. Ute blåser det storm så i dag håller vi oss inne. Under förmiddagen har Theodor tränat i gymmet ( Theodor vände sig för första gången från mage till rygg och jag fick det på film), myst i soffan och bakat bröd. Nu sover Lilleman så jag tänkte passa på att äta lite lunch och dricka kaffe i lugn och ro utan att ha en Liten i famnen.
Ha en bra vecka allihopa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: