Vart försvinner tiden?

Oj nu var det länge sen jag uppdaterade men den här veckan har bara rusat förbi och så fort tid funnits över har jag prioriterat att göra andra saker än att uppdatera bloggen.
I går hade vi en riktigt bra och fullspeckad dag! Först var vi på babysim och sen följde vi med sex andra mammor ner på stan för lunch och shopping. Det såg nog rätt galet ut när vi kom och körde med sju Emma Ljunga vagnar på rad genom staden, Haha! Är så kul att lära känna nya människor som befinner sig i samma fas i livet som en själv. Tack för en mysig dag Tjejer ♥

I dag hade jag och Theodor en lugn förmiddag på hemmaplan och eftermiddagen tillbringade vi på familjecentralen där blev det babymassage och fika med mammor och bebisar. När vi kom hem fick Theodor ha pappamys och jag åkte på badhuset och simmade en timme och bastade, riktigt skönt var det! När jag kom hem vid halv sex så låg Lilleman och sov och det gör han fortfarande?! Försökte väcka han vid halv sju för bad och byte till pyjamas men det var omöjligt att få liv i han så jag lät han sova. Tror att han har somnat inför kvällen för han sover riktigt djupt. Ska bli spännande att se hur denna kväll/natt blir. Dom senaste dagarna har han varit helt underbar då han somnat senast klockan åtta på kvällen, vaknat för mat vid tolv ett tiden och sen vaknat för dagen vid sex tiden. Förhoppningsvis håller dessa nya "sömntider" i sig ett tag framöver dock skulle jag inte klaga om han ville sova lite längre på morgonen.
Ne nu ska jag byta om och krypa ner i soffan tillsammans med min "stora" Älskling  ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: