.

HEJ Allihopa!

I går regnade det nästan hela dagen men på kvällen sken det upp lite så då tog jag och Jocke en promenad med barnvagnen runt Brunflo. Måste få friskluft varje dag annars mår jag inte bra! :-)
När vi kom hem från promenaden så var det dags för Theodors kvällsbad så vi fyllde upp det nya badkaret och badade alla tre. En grå dag som avslutades på bästa sätt med världens bästa killar ♥
I natt sov Theodor mycket bra, somnade halv nio, vaknade för mat vid två och sov fram till sju i morse, dagen hade inte kunnat få en bättre start. På förmiddagen åkte vi på Babysim och då följde faster med som sällskap sen åkte vi hem och åt lunch och jag solade solarium. På eftermiddagen kom Jenny, mamma och Lillasyster och hälsade på en stund så Lillen åt kvällsflaskan redan klockan sju i dag och slocknade för kvällen vid halv åtta, trött efter en dag med bad och besök. Nu ska jag sova för i morgon väntar promenad, babymassage, simning för mig och middag hos Jockes föräldrar och syster
G O D N A T T !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: