Tung start på en ny vecka

I dag är jag lite små trött efter en jobbig natt med ungefär 2 timmars sömn. Theodor har haft hosta i natt så både han och jag har vaknat flera gånger av hans hostattacker. Vid halv sex ville han upp och göra dag men efter lite mat vid sju tiden så sov han ända fram till klockan tio och det var UPPSKATTAT! Efter en dusch och lite kaffe kände jag mig som människa igen. Under dagen har han inte hostat något så vi får se om hostan kommer tillbaka i natt. Jag hoppas att det bara var tillfälligt så både han och jag kan få sova i natt. I dag har jag varit på jobbet och haft möte med min chef. Har bestämt mig för att börja jobba en helg i månaden så till helgen väntar två jobbdagar efter ett halvårs uppehåll. Ska bli jätte kul att träffa alla igen och jobba lite men kommer förmodligen att sakna Theodor under dagen. Jag får kliva upp med han på morgonen och mysa lite och så får jag skynda mig hem efter att jag slutat så jag hinner mysa lite och pussa han godnatt.

Theodor tycker det är roligt att läsa bok..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: