Våran Torsdag

I dag har jag och Theodor varit på öpnnaförskolan med våra mammor och bebisar ♥ Politikerna i Östersund vill lägga ner alla öppnaförskolor för att spara pengar, känns riktigt tråkigt om det skulle hända! Så i dag var politikerna där på besök så vi gick dit för att visa vårt stöd. När vi kom hem åkte vi in till stan och hämtade Jocke som varit i skolan hela dagen. Theodor blev så glad när Jocke hoppade in i bilen, skrattade och släppte han inte med blicken ♥ har ju knappt sett av han denna vecka då han har haft fullt upp i skolan. Men i helgen jobbar jag så då får dom massa kvalitetstid tillsammans. Nu måste jag gå och väcka den lilla så det inte blir som i går, trött nissen min.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: