Vilken sommarvecka

Nu var det länge sen jag var här inne och skrev igen men det har varit så underbart väder ute så datorn har mer eller mindre legat orörd. Helgen har passerat och vi har hunnit med barnvagnspromenader, grillning, födelsedags firande för Älsklingen och morsdagsfirande för mig och min egna mamma. Min första morsdag har varit alldeles perfekt, sovmorgon, paket, en fin dag tillsammans med mina underbar pojkar ♥ och middag hemma hos mamma och pappa. Nu blir det en kväll inne i soffan framför Big Brother. I morgon är det möte på jobbet som står på schemat och självklart den obligatoriska barnvagnspromenaden.  I morgon ser det tyvär inte ut att bli så fint väder, moln och 9 grader.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: