Våran Lördag

Godkväll fina ni! Efter en lugn förmiddag på hemmaplan så tog vi en promenad till ishallen och tittade på min lillebror Antons hockeymatch. Theodor var hel nöjd över att sitta och titta på morbror ute på isen! När matchen var slut åkte Jocke in till stan för en utekväll med sina vänner och jag och Theodor gick hem till min mamma och pappa. Där blev vi bjudna på middag. Thaimat från lilla Siam, mums!

När vi kom hem så fick Theodor studsa i säng och nu har även jag krypit ner i sängen. Trots att jag fick sovmorgon i morse så är jag jätte trött...eftersom Jocke inte är hemma i kväll så tänkte jag släcka lampan och sova även fast klockan bara är nio. I morgon är det Jockes tur att få sovmorgon och min tur att kliva upp med Lilleman.

G.o.d.n.a.t.t allihopa!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1268381/images/2012/pic_508c3615ddf2b30217002ecc.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1268381/images/2012/pic_508c361a9606ee1a4e45db3f.jpg" class="image">



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: