Våran måndag

Öppna förskolan rules, tycker Theodor! Han leker alltid så bra när vi är där och blir sådär härligt trött efteråt.

På förmiddagen ville Theodor inte sova som han ALLTID brukar göra så då fick han hålla sig vaken tills det var dags att sova eftermiddag. När vi gick hem från öppna förskolan efter massa lek så somnade han i vagnen men där sov han bara i tjugo minuter och ville inte alls somna om. Eftersom det blev kallt att stå ute så tog jag in han och då somnade han om i min famn och där sov över timmen. Finns inget mysigare än att ha en sovande Theodor i famnen!
Vet inte riktigt vad det är som spökar för han då gårdagen var likadan och även natten var orolig.

Han har i alla fall varit nöjd och glad under eftermiddagen och somnade utan ett ljud vid halv åtta. Nu hoppas jag att natten blir lika bra så att vi alla får sova gott.

Nu blir det kvällsfika framför tv:n med min älskling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: