Ännu en bra dag i Mammalandia!

Gokväll fina ni! Då vi startade denna dag vid 9:00 och hade som plan att vara på öppna förskolan 10:00 så hann jag inte riktigt med något morgoninlägg. Dagen har rusat förbi precis som alla andra dagar den här veckan.  På förmiddagen var vi på öppna förskolan och lekte och åt lunch. När vi kom hem sov Theodor i över två timmar och jag passade då på att städa. När Lilleman hade vaknat klädde vi på oss och tog med oss fika ut i det härliga vädret. Var ute i nästan två timmar innan vi åkte hem till mamma&pappa där vi blev bjudna på Thaimat. Väl hemma igen blev det bad för oss båda och lite soffmys innan det var dags för Lilleman att hoppa i säng. Min fredagskväll har jag tillbringat i soffan med en skål godis framför filmen "Country strong" som visas på TV3. Saknar älsklingen som bara den och det känns skönt att han är hemma i morgon igen ♥ Hoppas ni alla har en mysig fredagskväll! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: