Den nya veckan har startat på bästa sätt

Hej vänner!
Som jag skrev tidigare i dag så tillbringade vi våran förmiddag på öppna förskolan. Theodor lekte jätte bra i dag och vågade gå i från mig vid flera tillfällen och leka på egen hand. I dag blev det många åk i rutschkanan av en stolt liten kille som nu kan ta sig både upp och ner helt själv ♥. 
 
Efter lunch gick vi hem då Theodor skulle sova. När han sov passade jag på att städa och tvätta sängkläder. Theodor har bara sovit en gång om dagens sedan i torsdags och det har funkat jätte än så länge. Jag upplever nästan att han är piggare nu än innan. I morse var jag lite osäker på om han skulle orka vara vaken till efter lunch då han vaknade lite tidigare än han gjort senaste dagarna men det gick så bra så. 
 
När Jocke kom hem från jobbdet klädde jag på mig träningskläderna och gick ut och sprang 5 kilometer. I dag kändes 5 kilometer alldeles för kort så nästa gång ska jag öka på rundan lite. När jag kom tillbaka åkte vi och veckohandla tillsammans och Theodor fick vara hos sin Momma&Moffa som ville låna han en stund ♥. Jag och Jocke har bestämt oss för att börja äta lite nyttigare mat till vardags så i dag blev det andra varor än vanligt som fick följa med hem. 
 
 
Nu ska jag slå mig ner framför premiären av Biggest Loser
Trevlig kväll till er som kikat in ♥.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: