Våran onsdag

Gokväll v.ä.n.n.e.r.! Vart tog den här dagen vägen?
Förmiddagen tillbringade vi tillsammans med Linneá som bjöd oss på jätte god lunch. Toast med kyckling, pesto, mozarella, soltorkade tomater. Efter lunchen när det var dags för Theodor att sova så gick vi hemöver igen. Väl hemma gick vi båda och la oss i sovrummet där vi sov i nästan två timmar. Sov så dåligt i natt på grund av halsen så dom där två timmarna var riktigt välbehövliga. När Jocke kom hem blev det pannkaksmiddag. Theodor har inte varit så förtjust i pannkaka tidigare men i dag åt han faktiskt en hel pannka, hihi. Efter maten åkte Jocke i väg och tapetserade i Rasmus och Matildas hus och jag och Theodor åkte hem till mamma och pappa. Hemma hos dom blev det lek och gofika.  När vi kom hem tog killarna ett bad och sedan blev det hopp i säng för Theodor. 
 
Jocke har nu somnat i soffan och jag sitter och tittar på Arga snickaren och bloggar. Ska bli spännande och se hur det går för mig att somna i kväll efter min "lilla" lur mitt på dagen.
 
 
Måste bara säga att jag har världens snällaste och omtänksammaste svärmor.
I går fick jag den här fina "krya på dig" buketten av hon.
Tack snälla Du 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: