Vårstädning

Efter dagens classfit pass gick jag ut på skakiga och trötta ben men med ett leende på läpparna. Finns det någon skönare start på veckan än att få träna igenom hela kroppen riktigt ordentligt?
 
När jag kom hem var killarna ♥ ute och vårstädade på gården. Vid sju tiden gick jag in och badade och nattade en trött Theodor. När han sov och efter lite mat i magen så gick jag ut och hjälpte älsklingen att kratta färdigt. 
 
 
Just nu ser våran gård helt hemsk ut, bara en massa jord och lera!
När det har tinat ordentligt så kan vi ÄNTLIGEN börja med altanen och förhoppningsvis har gräset som vi sådde på baksidan i höstas tagit sig. Ska bli skönt att ha någonstans att sitta och en gräsmatta för Theodor att springa på. Nu har klockan tickat i väg och det är dags att gå och sova. GODNATT!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: