Tisdag

Hej vänner! I morse hände det som nästan aldrig händer. Jag vaknade innan Theodor! När jag vaknade och såg att klockan nästan var halv nio blev jag alldeles chockad och sprang direkt in till Theodor för att kolla att han andades. Jag möttes av tunga små andetag och jag kunde krypa ner i sängen en stund till innan jag hörde ett litet rop på mamma ♥ Tack för den sovmorgonen ÄLSKADE Du! 
 
Nu har jag precis kommit in från en power walk på 6 kilomter och Theodor ligger fortfarande ute i vagnen och sover. I dag kommer jag och Älsklingen bara att mötas i dörren för i kväll ska jag jobba 17-21. Ska bli skönt att åka och jobba några timmar och träffa lite folk efter ännu några dagar på hemmaplan. Trevlig tisdag till er som kikat in ♥
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: