Torsdag

Hej Allihopa
 I går blev det ingen uppdatering här inne då tiden inte riktigt räckte till. I går kväll blev jag nämligen medbjuden på storsjöbadet av Jockes mamma tillsammans med Linnea och Anton. Vi simmade och gick på relaxen ♥ sååå skönt! När jag kom hem blev det kvällsfika framför Mia på Grötö och lite inredningsprat med Hjärtat innan det var dags att släcka lampan.
 
I dag på förmiddagen så hade jag tid för fotvård och Theodor fick vara med faster Linnea och Anton så länge. När jag kom tillbaka åt vi lunch framför damernas skidstafett. Jockes kusin var med och åkte och det blev ännu ett silver till Sverige. Just nu är vi hemma och Theodor ligger inne i vagnen och sover ( blåser verkligen storm ute ). I eftermiddag ska vi hem till Jockes föräldrar igen för att äta middag. Trevlig torsdags eftermiddag till Er alla!
 
 
Det finns inget bättre än att få spendera dagarna tillsammans med det här lilla charmtrollet! ♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: