En liten uppdatering från helgen!

Gokväll allihopa! Så har ännu en helg rusat förbi och i morgon väntar en ny vecka...
 
I fredags hade jag en jätte bra kväll med mina "mammavänner". Då vi alla har börjat jobba lite igen så bestämde vi oss för att ta oss ut på en After Work tillsammans. Kvällen bjöd på god mat, goda drinkar och som ALLTID massa prat och skratt. Tack Tjejer för en riktigt bra fredagkväll!
 
 
I lördags var Theodor hemma hos sin farmor och farfar och jag passade på att göra absolut ingenting. Var riktigt skönt att bara få vara för några timmar då det blev sent kvällen innan, hihi. På eftermiddagen kom Theodor hem igen och då gjorde vi oss i ordning och åkte i väg på 50-års middag. Theodor var nöjd och glad hela kvällen och lekte och busade tillsammans med dom andra barnen. Vid åtta tiden åkte vi hem igen och Theodor somnade nästan direkt när vi satte han i bilstolen och han vaknade inte ens när vi lyfte över han till sängen. 
 
I morse vaknade Theodor vid halv fem och då fick han komma över till oss där han somnade om till klockan sju. När han vaknade gav han både mig och Jocke varsin puss och det gjorde verkligen hela min dag ♥ Efter en gemensam frukost var det dags för mig att åka till jobbet och Jockes tur att vara hemma med Lilleman. 
 
Just nu är Jocke i väg på jobb tillsammans med min bror och jag sitter med en skål godis och bloggar. Känner mig rätt trött så om en liten stund tror jag att jag ska studsa i säng. I morgon hoppas vi på bra väder så att vi kan ta en förmiddag i pulkbacken tillsammans med lite folk från öppna förskolan. 
 
Trevlig kväll till er alla 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: